UWAGA
    A- A A+ A A

     

    Szanowni Państwo,

    W trosce o podnoszenie jakości pracy w Miejskim Zarządzie Dróg oraz w celu zapewnienia jak najlepszej realizacji Państwa oczekiwań, zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Wszystkie spostrzeżenia, opinie, uwagi i wnioski zostaną przeanalizowane i posłużą do dalszego doskonalenia jakości usług oferowanych przez MZD.
    Dziękuję Państwu za poświęcony czas.

     



     

    ANKIETA BADAJĄCA POZIOM ZADOWOLENIA KLIENTA

    * formularz wysyłany za pomocą klienta pocztowego




    Jak ocenia Pan/i stan dróg w Toruniu? 5 4 3 2 1

    Czy w ostatnim czasie w Pana/i przekonaniu dużo podejmuje się działań zmierzających do poprawy stanu toruńskich dróg? 5 4 3 2 1

    Czy kiedy jedzie Pan/i do centrum miasta to napotyka na problemy ze znalezieniem miejsca do parkowania? Tak Nie
    Czy w Pana/i odczuciu brak miejsc parkingowych występuje w Podstrefie A, czy w Podstrefie B? Podstrefa A Podstrefa B

    Wpisz nazwę ulicy na której Pan/i mieszka.



    Jak ocenia Pan/i stan nawierzchni jezdni i chodników na swojej ulicy? 5 4 3 2 1

    Jak ocenia Pan/i oświetlenie swojej ulicy? 5 4 3 2 1

    Jak ocenia Pan/i oznakowanie poziome i pionowe swojej ulicy? 5 4 3 2 1

    Jakie działania powinny byc podjęte w najbliższym czasie na Pana/i ulicy?
    budowa drogi i chodników
    remont istniejącej nawierzchni jezdni i chodników
    montaż oświetlenia ulicznego
    montaż sygnalizacji świetlnej
    odnowa oznakowania poziomego (np. przejścia dla pieszych)
    odnowa oznakowania pionowego
    zmiana organizacji ruchu
    ustawienie dodatkowych koszy na śmieci
    Czy załatwiał Pan/i sprawę w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu? Tak Nie
    Proszę podać rodzaj załatwianej sprawy.
    zajęcie pasa drogowego pod reklamy
    zajęcie pasa drogowego pod obiekty budowlane oraz na prawach wyłączności
    zajęcie pasa drogowego pod roboty
    zezwolenie na wjazd
    zezwolenie na zjazd
    uzgodnienia dokumentacji
    sprawy terenowo prawne
    wydawanie abonamentów na parkowanie
    windykacja należności
    reklamacje, odwołania dot. parkowania
    telefoniczne zgłoszenie usterek
    zamówienia publiczne
    inne

    Jak ocenia Pan/i kompetencje i poziom obsługi pracownika MZD? 5 4 3 2 1

    Jeśli masz jakieś inne uwagi, sugestie dotyczące naszej pracy



    Proszę podać kilka danych o sobie.
    Płeć Kobieta Mężczyzna
    Wiek




    Ważna informacja

    Zamknij
    Ta strona używa plików cookies, aby ułatwić korzystanie z Serwisu. Jeżeli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej na temat plików cookies w Polityce cookies.